Kas yra STEAM mokymas?
STEAM yra vienas iš šiuolaikiškų ugdymo būdų, kuris integruoja net penkias mokslo šakas: gamtos mokslus, technologijas, inžineriją, menus ir matematiką.
Toks ugdymo modelis naudojamas vaikų kūrybiškumo, tiriamųjų gebėjimų, bendradarbiavimo ir kritinio mąstymo ugdymui. Tai paprastas būdas, padedantis vaikams pamokose įgytas žinias iš karto pritaikyti praktiškai.
STEAM mokymu siekiama didinti gamtos ir technologijos mokslų konkurencingumą ir skatinti mokinių domėjimąsi šiais mokslais.
STEAM projektai
Sėkmingo STEAM projekto kriterijai:
Aiškūs tikslai ir uždaviniai: Projektas turėtų turėti aiškiai apibrėžtus tikslus ir uždavinius, kuriuos mokiniai siekia pasiekti.
Tarpdalykinis pobūdis: Projektas turėtų integruoti bent du ar daugiau dalykų iš skirtingų STEAM sričių.
Motyvuojanti tema: Projekto tema turėtų būti aktuali ir įdomi mokiniams, skatinanti jų smalsumą ir norą tyrinėti.
Problemų sprendimas: Projektas turėtų skatinti mokinius spręsti realias problemas, susijusias su pasirinkta tema.
Kūrybiškumas ir inovatyvumas: Projektas turėtų suteikti mokiniams galimybę parodyti savo kūrybiškumą ir rasti novatoriškų problemų sprendimo būdų.
Bendradarbiavimas: Projektas turėtų skatinti mokinius dirbti komandoje, bendradarbiauti ir tarpusavyje dalintis žiniomis bei įgūdžiais.
Rezultatų demonstravimas: Projekto rezultatai turėtų būti aiškiai ir įdomiai pristatyti auditorijai.